Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krychu
Mieszczanin
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gargaroth/Rastland/Alexandria
|
Wysłany: Sob 2:50, 30 Gru 2006 Temat postu: Tworzenie magicznych przedmiotów |
|
|
Wiesz tak sie zastanowiłem czy byś nie mógł zrobić profesji Tworzenie Magicznych Przedmiotów i by można było je tworzyć bez marnowania punktów doświadczenia. Żeby nie było to sam nie chce łamać zasad D&D aż tak bardzo i powiedzmy na początku te przedmioty były by słabe i wymagały sporo składników ale na dłuższą metę stałoby sie to opłacalne i coraz to lepsze przedmioty by mógł wytwarzać.
Jednakże za te bardzo potężne nadal musiałby płacić też exp.
Przemyśl tą propozycję bo byłaby to fajna profesja dla Xeno ale przedałoby sie gdyby nie była też IMBA ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Chudy
Bywalec
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:48, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Hejze hola. Otoz popieram twoja propozycje;d mimo ze to chyba magowie bawia sie w takie cuda to i tak nei wiedzialem jaka profesje wybrac moim xeno a cos takiego zdalo by sie napewno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krychu
Mieszczanin
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gargaroth/Rastland/Alexandria
|
Wysłany: Nie 12:17, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No właśnie. Mimo wszystko jakieś proste magiki powinno sie móc tworzyć bez straty exp . Nie mówie tu o wypasionej księdzy zdrowia +5 do budowy ale choćby pierścien +1kp czy branzolety Magicznego kła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chudy
Bywalec
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:11, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ja proponuje na poczatku tak jak mowisz. Pierscien 1kp itd. Pozneij tak jak mowiles wczesniej - wypasiona ksiega zdrowia +5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chudy
Bywalec
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:07, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ho Ho
Rafał skończył sesje - więc wracamy do gaji - także sądze że propozycji czas nadszedł
Mam w głowie lekki zarys jak by wyglądał skill "umagicznianie"
Hmm od czego by tu nie zacząć- tak więc: skillem tym dało by radę tworzyć magiczne przedmioty ( te z podręcznika MP ) oraz własnego pomysłu (po konsultacji z gm) Oczywiście powszechnie wiadomo jest że wytworzenie takiego przedmiotu nie było by napewno łatwe a co tu dopiero o kosztach mówić
Przedmioty magiczne dzielimy na:
Słabe
Przeciętne
Cudowne
Cały tok tworzenia wyglądał by tak ... Umagiczniacz na początku musi stworzyć kamień mocy (słaby , przeciętny lub cudowny) Oczywiście trudność wykonania takowego zależał by od ilości twojego skilla i jego mocy. Na utworzenie takiego kamienia potrzebne by były oczywiście składniki . Co do tego to akurat jeszcze zbytnich pomysłów nie mam ... Aczkolwiek uważam
że przykładowo na słaby przedmiot potrzebne by były:
- pare rubinów
- troche szkła
- tutaj jakiś składnik (jako że to przedmioty słabe po odpowiedniej cenie dostępne w sklepach magicznych itd itp bla bla bla )
No to mamy już kamień mocy ! WoW.
Następnym krokiem ( to już 2 ! ) byłoby utworzenie następnego kamienia - z tą różnicą że jego składniki były by różne w zależności od właściwości tworzonego przedmiotu ( znów w gre wchodzi GM który musi ustalić odpowiednią cene lub trudność znalezienia składników)
Krok nr.3 - chyba najprostszy Zakup zwykłego przedmiotu w którym chcemy umieścić moc ( jeśli chcemy stworzyć pierścień siły - kupujemy byle jaki nie magiczny pierścień)
Pod koniec rysujemy pentagram - w którym na jego tzw. trójkącie ( w 3 róznych kątach) umieszczamy pokolei oba kamienie + przedmiot i dokonujemy rytuału umagiczniania
Czary mary, hokus pokus, bum bum, bah bah - i tak oto powstawałby magiczny przedmiot
To było by do tworzenia takich cudeniek
Można było by do umagiczniania dodać zaklinanie ( jako 1 skill ) . Można by nadawać zbrojom lub broniom dodatkowe magiczne właściwości ( jakieś dmg od żywiołów lub coś w tym stylu)
Umagiczniacz tworzył by mieszankę ze składników - którą rościera po broni wypowiadając zaklęcie - a te niespodziewanie zostały by wchłaniane przez broń
Uffff trochę się napisałem ;d Cóż koniec ferii to człowiekowi nudno jest
Pa;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thought
Administrator
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tehta Relm
|
Wysłany: Pon 19:44, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Hmmm ciekawe . Napewno skorzystam z tych rad i na sesji ci powiem jak to bedzie konretnie wyglądać . Poza tym twoje kaplaństwo też bedzie musiało jakoś na to wplywać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krychu
Mieszczanin
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gargaroth/Rastland/Alexandria
|
Wysłany: Pią 19:01, 16 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Hmmm no powiedzmy że może być ten pomysł . Oczywiście niech Rafał dorobi reszte i mamy z głowy . Moge sie założyć że to w cug będzie kasochłonne zajęcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thought
Administrator
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tehta Relm
|
Wysłany: Pon 12:20, 26 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
kasochłonne, krwiochłonne, czasochłonne, dziewicochło..... no dobra moze te ostatnie nie. Ale napewno sie napracujecie ale efekty pracy.... mmmm nawet sam Luvard bedzie wam zazdrościł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krychu
Mieszczanin
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gargaroth/Rastland/Alexandria
|
Wysłany: Pon 20:52, 26 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jak dziewicochłonne to super . Wchodzę w to ;P. Przynajmniej jakie jaja by były . Będziemy napadać niewinne niewiasty po nocach z okrzykiem na ustach "KOX" ale "ITEM"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|